Mazda 6 — один із найбільш популярних середньорозмірних седанів на українському ринку. Її цінують за баланс між динамікою, дизайном та комфортом. Але що відбувається з автомобілем після 100 000 км пробігу? Чи зберігає він свої характеристики та наскільки дорогим стає в обслуговуванні? Розбираємось детально.
Загальний стан
Після пробігу у 100 000 км Mazda 6 зазвичай зберігає гарну форму — за умови регулярного обслуговування. Корозія не є поширеною проблемою, а якість фарбування залишається на висоті. Салон витривалий, особливо якщо це комплектація з якісними матеріалами оздоблення. Мінімальний знос сидінь, керма й важеля КПП говорить на користь японської уваги до деталей.
Двигун і трансмісія
Найпоширеніші силові агрегати — бензинові 2.0 і 2.5 SkyActiv. Вони мають репутацію надійних, за умови якісного масла та дотримання інтервалів ТО.
Після 100 тис. км варто звернути увагу на:
- рівень споживання масла (іноді з’являється незначне підживлення);
- стан ланцюга ГРМ (у 2.5 може з’являтись шум);
- коробка передач (автомат працює плавно, але потребує зміни масла до цього пробігу).
Ходова частина
Mazda 6 має досить жорстку, але добре збалансовану підвіску. Після 100 тис. км, ймовірно, доведеться замінити:
- амортизатори;
- стійки стабілізатора;
- втулки підвіски.
Хороша новина — ціни на запчастини доступні, а ресурси елементів — пристойні.
Витрати на обслуговування
ТО після 100 тис. км може включати:
- заміну масла в двигуні й коробці;
- нові свічки запалювання;
- очищення паливної системи;
- діагностику підвіски й гальмівної системи.
Середня вартість повного ТО — близько 8–12 тис. грн у офіційного дилера, дешевше — в СТО.
Враження від водіння
Попри пробіг, Mazda 6 зберігає відмінну керованість. Платформа забезпечує точне кермо, а шумоізоляція — приємний рівень тиші. Бензинові мотори залишаються жвавими, особливо 2.5, який добре поєднується з 6-ступеневим автоматом.
Цей автомобіль — чудовий приклад того, як надійність і динаміка можуть поєднуватись навіть після багатьох кілометрів шляху.